Mc.Speedy GALATASARAY IN KIZILDERELİ MARŞININ BİR BÖLÜMÜNÜ MAÇA GİRİŞ OLARAK YAPTIM .... İŞTE LINK... http://rapidshare.de/files/975190/GS_G_R___M_Z___.rar.html
ua_gokhan1905 Dostum zaten ben böyle bi patch yapmoştım türkçe sound diye ondan fazla ilgi olmadı galiba
Mc.Speedy KARDEŞ SENİN YAPTIĞIN HANİ RE RE RA RA NIN BİR ŞEYİYDİ DİMİ O BAYAĞI HOŞUMA GİTTİ BEN DE YAPAYIM DEDİM OK.......ÖNEMLİ DİİL İLGİ GÖRMEMESİ SONUÇTA BİZ YAPALIM DA GERİSİNİ BOŞVER DİMİ
sahin015 arkadaşlar galiba ben yapamadım ama FREE diyorum bekledikten sonra altta bi link falan çıkmıyo :confused: