Meraba arkadaşlar. Diğer konular arasında eğer yanılmıyorsam böle bi konu yok. Bu konuda sizlere şunu soracaktım. Özellikle 2010 ve ilerisinde olan arkadaşlara bu soru. Yıllar ilerledikçe Takımların sahibi felan değişiyomu acaba. Yani Futbol Direktörü , Başkan felan gibi.
Bilgileriniz İçin Şimdiden Teşekkürler Arkadaşlar...!!!
Bol FM li günler.....