Arkadaşlar driver'ı indirdim kurdum denedim
----
AMD 2600+(1,92 Ghz)
768 MB 333 DDR RAM
64 MB MX440 la denedim
PES4, Fifa 2005, UCL, NFSU2
oyunları 1024*768 @ 85Hz de takıntısız süper oynanıyor
Pes4 de hafif takıntılar var ama eski driverlardan daha iyi
Eski driverla UCL 1280*1024 ü hafif takıntılarla oynarken şimdiki driverda daha çok takıntı var.
Ama PES4 daha akıcı oynanıyor.
Bu ekran kartıyla en fazla bu kadar performans alınır heralde.
Sonuç itibariyle Driver tamamen sağlamdır haberinize.
TV Out için seçenekler de war.
Çözünürlüklere göre yenileme hızı seçeneği yok.
ama kendi otomatik en iyi değeri buluyor.