Hacılar bu trojan nasılsa bulaşmış... Se.dll diye bi dosyanın içinde sanıyorum..Yani antivir de tarattığımda bunu buluyor. Siliyorum fakat her açılışta aynı hata... Program çalıştırdığımda rundll hatası veriyor. Pc de kasmaya başladı sanki... Çaresini bilen varmı yoksa format atıcam... :confused: