46 Maras kusura bakma, olmamis. aveasini duzelt renkleri sari mavi olacak logonun. fenerebahce deil fenerium yazacak. ve o sarilar dogru deil.
WONT Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras kusura bakma, olmamis. aveasini duzelt renkleri sari mavi olacak logonun. fenerebahce deil fenerium yazacak. ve o sarilar dogru deil. Teşekkür Ederim Mehmet sağol
WONT Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras avea yazisi sari degil logosu sari olcekti ve o logo avea yazisinin ustunde olmasi lazim... Abicim bu kadar irili ufaklı girersek formaya çıkılmaz işin içinden sen boşver aveayı felan.
46 Maras hem sorttaki hemde t-shirtteki iyi bak, bu resim cok iyi deil ama gozukur yinede. yani yapacaksan tam yap
WONT Formanın ön yüzündeki çizgiler doğrudur.. Sırt bölümüne kadar çıkmıyor. Ben bunu yaparken önden çekilmiş fotoğrafa bakarak yaptım.