Arkadaslar bilgisayarım durduk yere ne olduysa acılmıyo. Bilgisayar ilk acılırken yanlıış sistem diski doğru sistem diskini takıp tusa basın diye uyarı veriyo, XP yi yeniden kuriyim dedim bilgisayarınıza takılı bir harddisk yoktur diye hata veriyo, IDE kablolarını taktım söktüm, anakartın pilini söktüm taktım bios sıfırladım ama yine fayda etmedi bana bi yol gösterin arkadaslar, harddiskim mi bozuldu acaba bi fikri olan var mı?