Evet haklısın. Bunlar, Adidas'ın 2005-2006 sezonu için hazırladığı yeni forma stillerinden birtanesi. Eminim, Adidas tek bu stille yetinmeyecektir. Biraz zaman geçtikçe diğerleri hakkındada bilgi sahibi olacağız. Artık onlarıda PES'e çevirmek bizim işimiz. Belki 2006 Dünya Kupası için hazırlanan stilde bu olabilir. Neyse, yakında bir site açıcağım. Tüm yeni formalarımı orada bulabileceksiniz. Ayrıca yorumları için Old Fart, 46 Maras ve ravenpol'a teşşekür ederim.