Bence en iyi karma kişiden kişiye değişir ÇÜNKÜ herkesin oyun taktiği farklıdır.
Ben 3-5-2 oynuyorum. Arasıra da 4-4-2. (Master League için konuştuğumuzu farzediyorum)
3-5-2 de ki en iyi karma bana göre:
Schmeichel(GK)
Puyol (CBT) - Terry (CBW) - Chivu (CBT)
Gerrard (DMF) - Pedersen (CMF) - Nihat (RMF) - Emre (LMF) Cruyff (OMF)
Stoichkov (CF) - Cantona (CF) Bu kadro denenmiş ve level 6'da kasmadan başarıya ulaşmıştır. En ünlü isimler olsun çabası güdülmeden ünlü isimler satılarak yerine alınan gerçek yeteneklerden oluşturulmuştur.
İllaki tamamıyla yıldızlardan oluşsun diyorsanız 3-5-2 için tavsiyem:
Buffon (GK)
Nesta (CBT) - Samuel (CBW) - Rio Ferdinand (CBT)
Davids (DMF)-Roy Keane (CMF)-Ljungberg (RMF)-R.Carlos (LMF)-Zidane(OMF)
Henry (CF) - Van Nistelrooy (CF)
Bu da günümüzün en iyi kadrosu.. Pes'li günler...