marcus çok saol da yaa bsi sorcam
"üstte yeşil bir adam olan GO TO RECORD simgesine tıklayalım ve kapatalım şimdide yine aynı dizinde bulunan APPEARANCE ı açalım"
bu adimi excel'le nasi yapablrm yardmci olr msn cnkü bende nedense DB_Commander çalsmio hata werio aclmio
ya bu adimin gösterrsen excel'de nasi yapilcaini sper olr saol smdden
bsrlr