hayır afs explorerle yapmıorum daha dorusu formaları bin olarak bulamıor yada bine çeviremiorum(bmpleri bin yapmak için program bilen warsa link wersin),ben graphic studio ile ekliyordum pes3 te ama pes4te WE-PES graphic studio ile denediiimde alttaki bölümde forma cıqmıo zatn cıksa direk bmp formayı importlardımmmm
yardmcı olabilecek biri warmı?