cimbomlusamet arkadaslar aranizda cimboma gol marsi yapan varmi? gol atmanin tadini cikarmak istiyorum artik. :gol:
ua_gokhan1905 beyler ben zaten cimbom gol sonrası sesini yapmıştım pes yamaları bölümünde var isteyen olursa indirebilir
Mc.Speedy PA_ENG_02_03 ---- PA_FRA_02_03 ---- PA_ITA_02_03 DOSYALARI ÜSTÜNDE ADX FORMATINDA YAPIYORSUN Bİ DE DOSYA BOYUTU ÇOK YÜKSEK OLMIYCAK BİR PROGRAMLA DOSYANIN BOYUTUNU DÜŞÜRÜRSÜN ARTIK YANİ YAPCAN Bİ ŞEYLER