RubenMartin Hacılar duyduğum kadarıyla 5.0.5 le beraber başkan falan transfer yapabiliyormuş... Ama bende böyle bi şey hiç olmadı... Sizde nasıl???
eminabi3 Orjinal Mesajı Yazan: RubenM Hacılar duyduğum kadarıyla 5.0.5 le beraber başkan falan transfer yapabiliyormuş... Ama bende böyle bi şey hiç olmadı... Sizde nasıl??? evet bende oldu çok para harcıyor yalnız başkan HLEB i aldı bende 30 milyon $ verdi. yildirayi aldı bide bende 4 tane daha almıştı ama admlarını hatırlıyamadım ama bende oldu. :kusmuk:
Genghis_Khan Başka konulardan birinde gözüme çarptı, 5.05 versiyonda kulüp başkanları değişebiliyormuş. doğru mu acaba..
nemora_elastic evet bende yönetim değişti başka biri tarafından alındı dedi ve 25 M $ bütçe verdiler :)