Selam;
Avrupa'da acatip yygın olan ve neredeyse bizi fifa 2005 turnuvası dünledğimiz kadar sanal modifiye yarışmaları düzenleniyor... Ama Türkiye'deki takım sayısı bir elin parmakları kadar... Bende bir takım kuralım diyorum... En azından bilgisayardında photoshop veya panintshop pro olanlar katılsın... 5-6 kişilik bir grup kuralım bende bu işte çok amatör sayılırım ama isteyen çalışmalarımı www.oyunturk.forumu.com adresinde NFSU2 bölümünde görebilir... Modifiye parçaları ve siteleri kafanıza takmayın bende biraz var; internette kaynak bol!
Katılan arkadaşların bu yazılımlar üzerinde profesyönel olması gerekmiyor; bende değilim ama bu iş gerçekten çok kolay.
Ayrıntılı bilgi için
MSN: matrax_tr_gs@hotmail.com (saat 16:00'dan sonra onlineım)
Forum: www.oyunturk.forumu.com
Mail: tahircem@mynet.com veya matrax_tr_gs@hotmail.com
Hadi Katılın!