Tamamen bununla bağlantılı.Başarı ile beraber tranfer kabiliyetinde artıyor.Aynı CM gibi yapmışlar.Başarılar kazandıkça futbolcular sana gerçek ücretleri ile gelicekler.Division 2 de 2-3 kat fazla para versen bile sana gelmez iyi futbolcular ya da create yaptığın futbolcu.Anca orta kalite futbolcuları alabilirsin.Division 1 de futbolcuların bakışı yumuşuyor.