mrperfect BEN ANKARA'DA ALDIM OYNAMAYA BAŞLADIM KADROLAR GÜNCEL DEGİL YAVAŞLIK YİNE VAR PEK DE GÜZEL OLMAMIŞ.OYUNDA CRACK YOK DİREK ÇALIŞIYOR....