OYUNU HUGE AÇAMIYORUM.(YAVAŞLIYO).NORMAL açıncada birsürü alınamayan abuk sabuk adam çıkıyo.Ş.Liginde maça çıkıcam bi baktım rakibin kaleci yok.adam sakat.iyi dedim dağıtırım.adamlar maça bi çıktı.kalecilerinin ELLE KONTROL ,REFLEKS,BİREBİR 20 DİĞER ÖZELLİKLERİDE ÇOK İYİ,BÖYLE SAÇMALIK OLURMU YA.ALMAK İSTESEN ALAMIYOSUN.RESMEN HAKSIZLIK.
---BİLEN VARSA BU ADAMLAR İLERDE ALINABİLİYOMU.(26 YAŞINDA AMA) :cokkomik: