CowBooy T-Mac ilk defa böyle orjinal bi hareketi yaptığı için alkışlanır... ama Vince Carter'înki çok daha zor bir hareket.. tek elle havada yakalayıp smaç yapmak...
GOZİT tmac topu çaprazdan ve 3 lük çizgisinin oralardan biyerlerden atıp düz bi şekilde yakaladı ve o yaptığında orjinaldi sonra herkes yaptı
götveren kesinlikle tmac 2002 ... herkesin garip bakışları arasında daha uzaktan solla atıp ,çevirip vurdu...ilk oldu,sonra carter yaptı.. bence gercekten tmac superdi....
arkan ferhan niye saplık yapıyosun ki adam işini biliyoda yapıyo nerreye kırıyomus :) şaka tabiki vince carter üstüne adam yok
Slamdunker fransic inkini biraz karışıktı 9 kişinin arasından yptı kimse birşey anlamadı bende tabi ama o da güzeldi
kartalako eee smaç denince akla gelen iki isim iki kuzen vince we t-mac bence vc nin yaptıgı o inanılmaz smaç tabiki...zaten smaç hakkında t-mac herşeyi toronto dayken vc de öğrendi ve son duyumlara göre vc nin o 2005 te bastığı inanılmaz smaçtan sonra el bileği kanamışşş
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: arkan ferhan niye saplık yapıyosun ki adam işini biliyoda yapıyo nerreye kırıyomus :) şaka tabiki vince carter üstüne adam yok Haklısın Arkan...VC nin üstüne adam yok...James onun izinden gidiyo..Gelecekte en büyük o olcak bence....KING JAMES
beko bu arada arkadaş ankete jamal crawford ı eklememiş geçen sezon ve bu sezon panyalı smaçları vardı