arkadaşlar akşam roma-milan maçında milanın beyaz siyah forması çok hoşuma gitti bunu fifa 2005 yansıtmak istedim biraz amatörce oldu ama yorumlarınızı bekliyorum .Bilmeyenler için zip dosyasının içinden çıkan fsh uzantılı dosyayı bigraptorla kolayca import edebilirsiniz.big uzantılı dosyayıda data/gui/assets/kits yolunu izleyerek bu bölüme kopyalayabilirsiniz yorumlarınızı bekliyorum