yaw vallaha süper bişimiş bu yaa inşallah ilerde bende olurum ancak bunu cm 03/04 te olduğuna inanmıyorum çünkü ben o oyunda 2009 yılına kadar gelmiştim ancak böle bişi olmamıştı hemde o oyunda galatasaray ile her sene turkish fa cup , turkish premier division , champions cup ve european super cup kupalarını %99,9 kazanıyodum yani, hayli hayli olması gerekirdi AMA YİNEDE SİZ ÖLE DİOSANIZ ÖLEDİR KAFAM ÇOK KARIŞTI YANİİ