Evet arkadaşlar, futbol takımlarımızın gol müziklerini nasıl yorumluyorsunuz? Sizce hangi müzik daha iyi olabilirdi? vb
Mesela ben Beşiktaş'ın gol şarkısından hiç memnun değilim hatta bu konuda kime şikayet edebilirim merak ediyorum, Safri Duo iyi bir gurup ama Speedy Gonzales şarkısının BJK'nın gol atmasıyla ne alakası var? Eskiden ne güzel siyah beyaz Şampiyon Beşiktaş (UEFA Şarkısı) çalıyordu.
Galatasaray'ın gol şarkısı çok güzel ve senelerdir aynısını (I will survive) kullanıyorlar, klasik haline geldi artık.
Bir futbol sever olarak takımım gol atınca çalan müziğin önemli olduğunu düşünüyorum çünkü takımı canlandırıyor ve taraftarı ateşlenidiriyor.