Beyler eğer Avni Akeri ek olarak ayrı bir şekilde yayınlamamızı istiyorsanız hemen çıkarabiliriz. Avni Aker stadyumunda bir sorun var çözebiliriz ancak zaman alacak o yüzden bi karar verelim. Yama hazır bir tek avni aker sorunu var kabul ediyorsanız hemen çıkaralım.
Ve arkadaşlar unutmayalım. Sorunlar ve beklenmeyen olayları göze almamıza rağmen bu kadar gecikti(1 gün kadar) siz ise bu yama çıkmayacak fln diyorsunuz. Eğer çıkmayacak olsa getirip buraya yazmayız ÖNEMLİ konu olarak. Oturup birde update hazırladık ancak nedendir bilmem ama destek olmak yerine herzaman köstek olmak herzaman başarıyı değil başarısızlığı göstermeye çalışıyoruz. Yok oyundan atıyor, yok gecikti, yok şu böyle. Elbette sorunlar olacak ve bildirmenizi de istiyoruz ancak bir gün gecikme yüzünden ki Avni Aker stadyumu eklensin ve siz daha zevkli bir oyun oynayın diye oluyor bunlar, yok bu yama çıkmaz. Yok Parise gidecem ona göre birşey söyleyin.
Yanlış hatırlamıyorsam benim bir menfaatim yoktu ama bilemiyorum bu kadar emri vaki gibi yapıyorsunuz. Söz verdik ve tutacağız. Çıkınca da bu gecikmeyi ödetecek kadar tatmin edici olmasını umuyoruz.