arkadaşlar yama tam 1,5 ay önce bitmişti. SCN kapanmıştı ondan rapidshare yüklemiştik, isteyen indirmişti.
Yani yama bitti. En kısa zamanda yayınlanacak. Daha SCN anasayfası açılmadı biliyorsunuz.
Hem Doğuş arkadaş. sen 2 dk nete girerim diyorsun ama 10UR arkadaşım nasıl çalışıyor biliyormusun ÖSS'ye. MSN'e bile bağlanamıyor...
Saygılarımla,
Mehmet