takunya http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=34750&highlight=pencere+benden ;)
friend hedef bölümüne boşluk bırakıp -small_screen windowed yaz al sana pencere de fm gelsin goller :gol: :gol: :gol: :gol:
crazytown ya arkadaşlar bu hedef kısmı nerde acaba onu bir söylermisiniz peki bu pencere içinde oynadığımızda bir daha large ekranda oynayamıyacaz mı birde bu fm'nin türkçe versiyonu varsa bir link söylermisiniz???
BROCK large oynıyabilirsin... zaten hedefe yazdınmı oyuna girip ayarlardan tam ekranı kaldırıyorsun... bu arada large ta oynama istiyosan daha sonra ayarlardan tam ekranı seçiyosun oluyo...