tayyiphan yaw arkadaslar bı yardım tsl cıktıysa pes 4 ıcın bana bı lınk verırmısınız ayrıca bu sıteden olursa ıyı olur tabıı cıktıysa cıkmadıysa ne zaman cıkacak yetkılılere duyurulur
cihanpgs bende bu konuda daşlık atmıştım ama duyduğuma göre nisan,da çıkıcakmış...bende sabırsızlıkla bekliyorum...