batuhanozgel ya arkdaşlar ben 12 dev adam patchi yükledim takımı gösteriyor ama maça girdiğimde oyuncuları göstermiyor. arkadaşlar biran önce cevap yollarsanız sevinirim. batuhan ozgel :,( :,( :,( :,(