ya sizi anlamıyorum.....bende her ikisi de var.....ama icq çok daha güzel görünüyo gözüme....bi kere en basitinden msn de offline'ken mesaj yollama yok...mail atabiliyosun ancak....sonra ne bilim mesaj ekranı çok bayık....arama motoru yeterince iyi deil (hatta yok derseniz de inanırım..)
ama haklısınız, msn daha popüler bu aralar...nedenini anlayamadığım bi şekilde, belki de ben 5 yıllık icq'cuyum , ondan alışamamışımdır msn'e...