furkanfc Orjinal Mesajı Yazan: daum_erden ben galatasaraya laf atmad1m ki senin söylediini onaylad1m demissinki tek tak1m kupa alirsa sadece o gelisir türkiyede 6s gelistiyi gibi bende evet dedim kupayi aldiktan sonra 6s baya gelismis dedim seni onayladim bence sorun kendinde olmali :cokkomik: O ZAMAN SONUNDAKİ ZUHAHAHA NEDİR..GÜLÜNÜCEK BİRİ VARSA ODA FENERİN BÜYÜK AVRUPA BAŞARILARDIR !!!!!! :lol:
smallmad %10000000 hileyle yapmışsın çünkü 2004 yılında 60 milyon doları nerden buldun bu bir 2 ayda reputationu nasıl yükselttin buda ikiiii!!
candoldur ciddi misin vallaha bilmiyodum. hadi be valla beni aydınlattın hile olduğunu gören bi akıllı sen çıktın helal olsun sana aferin.
emre_de_souza arkadas baktım türkiye liginin reputionı 16 ispanyanın 18 ben sampiyon olmusum 4 yıl cl üstüste repution yükselmesi lazımdı olmadı neyse salla ben fmnin türkçesini fifacmtrden yükledim ama 17 nisanda turksportal cıkarıyor versiyon halinde onun en kötüsü fifacmtrnin en iyisidir bu arada akıllının biri gs reklamı yaptı dayanamadım iki satır yazdım artık yeni nikim bu yani daum_erden oldu emre-de_souza:)
musty Orjinal Mesajı Yazan: candoldur ciddi misin vallaha bilmiyodum. hadi be valla beni aydınlattın hile olduğunu gören bi akıllı sen çıktın helal olsun sana aferin. buranın forum oldugunu da bılmıyosun herhalde,,,, :mad:
musty Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Sende böyle saçma işler yaparak banlanmayı hakeden bir akıllısın .. gormemısm ya
ameleo ronaldinho oyunda gerçektekinin aksine sorunlu bir oyuncu alamasan daha ii olur eğer fantaaaazi yapmakistemiyorsan onun yerine d'alessandroyu öneririm c. ronaldo adu de rossi yi tavsiye ederim
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: ameleo ronaldinho oyunda gerçektekinin aksine sorunlu bir oyuncu alamasan daha ii olur eğer fantaaaazi yapmakistemiyorsan onun yerine d'alessandroyu öneririm c. ronaldo adu de rossi yi tavsiye ederim Ronaldinho ismi başka bence diğerleri yerini tutmaz tutarsa birtek isim KAKA LEİTE tutar
serhatkoyuturk asıl önemli olan milli takımın başarısı milliler başarılı olunca ligin kalitesi yükseliyo böylece oyuncular geliyo ben türkiyeyle 2 world cup 2 de konfederaston kupası kaldırdım ondan dört büyüklere yıldızlar gelmeye başladı
m0K0k0 evt bendede öle oldu milli takımın başarısı çok önemli birde paran olucak ben mesela sırf türk klüpleri para kazansın iyi oyuncular alabilsinler diye fazla fazla veriyorum paraları örneğin gençlerbirliğinden youlaya 35 milyon $ vermiştim onu aldım beşiktaşa adamlara verdiğim parayla adamlar gitti gençlere zaleyata yı getirmişti...
dozzi sadece gelecei takımın ii olması yetmes ligdeki dier takımlarında ii olması şart...bunun için yeni menajer açarak ligindeki dier takımlarıda güçlü yap , listede onlarda ilk 20 ye girsinler bak nasıl tıpış tıpış gelio o zaman...
dozzi Orjinal Mesajı Yazan: candoldur ciddi misin vallaha bilmiyodum. hadi be valla beni aydınlattın hile olduğunu gören bi akıllı sen çıktın helal olsun sana aferin. yaşasın hilesiz fm oynayanlar... emek verin emeeek...
izuner Orjinal Mesajı Yazan: daum_erden selam fm tutkunlari bi sorum var resme bakinca avrupanin en iyi takiminin kim oldugunu görüyorsunuz dört sene cl kupas1n1 alm1s ligde k1talarda ne varsa toplamis bi takim ayrica ronaldinhoya da yas gelmis 30a ama hala gelmek istemiyorr rooney falan o tarz büyük oyuncularda gelmiyor ayrica yönetimde 4 sene cl kazanm1s ligi süpürmüs bi hocadan devamli ligde sampiyonluk istemekten ne zaman bikacak artik bu reputitionin yükselmesi gerekmiyormu? :scn_olma: :bilmemki: fenere onun yerinde olsam bende gelmem hadi bjk olsa gelirdim yani :D