
Yanınızdan asla ayırmayacağınız ya da asla onsuz yaşayamayacağınız eşyanızın ne olduğunu sorsalar, birçoğunuzun bu soruya vereceği yanıt, kuşkusuz "Cep telefonu" olacaktır.
***
Mesaj çekmek hastalıkmış
Bazen ihtiyaçtan öteye geçen cep telefonları, dünyada milyonlarca kişi için bir bağımlılık haline geldi. Peki, kimler cep telefonu bağımlıları? Siz de onlardan biri misiniz? İşte, İngiliz uzmanların belirlediği, cep telefonu bağımlıların temel özellikleri:
* Akşam yatağa girerken bile telefonlarını kapatmazlar.
* Telefonlarını başuçlarından bir an olsun eksik etmezler.
* Günde 15'in üzerinde mesaj atarlar.
* Gözleri sürekli telefonlarına takılır.
* Sabah kalkar kalkmaz ilk işleri, birine mesaj atmak olur.
* Eğer attıkları mesajlarına cevap alamazlarsa, kendilerini kötü, hatta arkadaşları tarafından sevilmeyen biri olarak hissederler.
Eğer siz de bu saydığımız özellikleri taşıyorsanız, ne yazık ki bir cep telefonu bağımlısısınız. Bağımlıların sayısının her geçen gün arttığını belirten bilimadamları, bunun bir hastalık olarak nitelendirilmesi gerektiğini söylüyor ve tedavi edilmesinin şart olduğunu vurguluyor.
Açıkcası ben telefon manyağı değilim...