şahin i boyuyacaksın turuncuya..önüne king of the road yazıcaksın..tesisatsız şahine şahin demem..hafif doğan görünümlü..ben bizim şahinle çok kız tavladım ben..
ama teyibin markası ya kenwod yada plifips olacak ona göre..bunlar prim yapıyor kızların gözünde..