bazı nedenlerden dolayı actıgımız konular sılındı..
sımdı bı sıtede buldun eleman yazmıs ondan alıntı yapıp yazıyorum buraya nasıl yapacagınızı oyunu calıstırmak ıcın..
http://www.torrentreactor.net/view.php?id=5063234
öncelikle bu torrent ile oyunu indirin....
daha sonra BlindWrite 4.5.7.92 versiyonunu indirmeniz gerekli oyunu cd ye yazmanız için. Cd ye yazmadan çalışmıyor.... (ben internette bulamadım... limeware diye 1 program var orda buldum)
program ayarlarına gelelim....
1- config menusunde ''Autoplay support'' ve ''Enhance weak sectors'' ayarları seçili OLMASIN
2-yazma bölümüne geldiğinizde '' DAO+PW yi seçin ve yazma hızını 10-12x gibi yapın
3- son olarak size bir soru soracak physical information gibi buna da evet diyin ve cd yi yazın..
oyun çalışacaktır
blind write yenı versıyonları calıstırmıyor sanırım eskı versıyonu bulmak baya zor ama yıne bı sıtede buldu gostik kardesınız hemen paylasıyorum...
http://vso.nerim.net/blindwrite_full_setup.exe