Merhaba arkadaslar ben bu oyunda bi turlu kendi kontrol ayarlarimi kullanamiyorum herseyi yaptim degistirdim saveledim ama hep kendi orginal ayarlarini kullaniyor veya sizce kendi orjinal ayarlari iyimi? Ne yapmam lazim?
Birde siz hangi kamerayla oynuyorsunuz....?
Cvplarinizi bekliyorum....
Saygilar
Tsk