NetSky aynen :D eleştirenlerde izlemiştir sanıyorum bence onlarında hoşuna gitti ama illede yukarıdan bakacaklar ya bizi küçük düşürmek maksatlı dalga geçiyorlar.. neyse ya sorun yok!