David_Beckham Arkadaşlar ben bu yamayı kurdum fkt oyuna başlıyo 1-2 dakka geçiyor oyuna başladıktan sonra masaüstüne atıyor ben mi yanlış kurdum acaba?(içindeki anlatımı okudum) :icon_cry: :,(
David_Beckham Arkadaşlar ben bu yamayı kurdum fkt oyuna başlıyo 1-2 dakka geçiyor oyuna başladıktan sonra masaüstüne atıyor ben mi yanlış kurdum acaba?(içindeki anlatımı okudum)
thetekin büyük ihtiamlle ekran kartından. ama ustalar cewap wersin, ben bişi diyemicem karttan bashka..
zerberus67 ben de de :: yükledim aynısını yaptım oyunda sadece arması çıkıo şu takım seçme yerinde ama oyuna girdiğimde 50`s allstarları çıkıo
eemreavci abicim options dan save/load ı seçcen ordan 12 dev adamı seçcen ve load yapcan sonra oynıcan...