husbalfb tabiki biliyoruz ellerinden geleni yaptiklarini ama pes 4 a$kida bi baska dostum...yapanlara kolay gelsin.....
dr8333 bende fransa ligi üzerine kurulmuş türkiye süper ligi var. bence fenadeğil yenisi çıkana kadar idare eder.
armored Orjinal Mesajı Yazan: dr8333 bende fransa ligi üzerine kurulmuş türkiye süper ligi var. bence fenadeğil yenisi çıkana kadar idare eder. nerden indirdin bu ligi yoksa kendin mi yaptın?
ksspor38 Selam Millet bencede biraz sabredelim Inaniyorumki iyi is basaracaklar ve bu zamana kadarda basarmislardir bekleyelim ve görelim TR süperlig yeniden basliyor hastayim bu oyuna yaw sagilar sevgiler :hugs: :gol: