Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz Beyler yeni turnuva 31 Mart Perşembe BaşLıyor.. Çok güzel yapıolar turnuva şeklinde.. turnuvalara katılmak için extra bişeler yapmak mı gerek yoksa ...seçtiğin oyuncuyla aldığın puan o oyuncunun hanesine yazılıp ayın oyuncusumu seçilior ? bilgin var mı
Geyiq Team senin anlatığın doru olabilir çünkü oyun ilk verildiğinde barcelona-bilmemne maçı vardı :bilmem:
Geyiq Team Euro Cup mi ???? oyunun üstünde 1 Nisan Cuma günü bitiyor yazıo bende AC Milan olam bakalım :D
Geyiq Team çok emin konuştun :p ac milan gitti artk ama başka birini bulurus ;) iyi takımlar yenilio genelde