gencfbdaywalker evet arkadaşlar yabancı kızların msn i olan bu konuya yazabilir yada bana ö.m atabilir
Aydin 4 kızların msnini foruma yazarsanız konu kapanır. ö.m. yoluyla birbinize ulaşın. bir tane msn adresi yazılırsa konu kapanır.
dRaGaO ! Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) bunun için kurulan siteler var oraya gitseniz daha iyi olur. ornek? :D
Hasansas1905 arkadaşlar napcanız yabancı kızları yaws.ne fayda gelir elalemin yabancı kızlarından.kızlar türk olsa daha iii olurdu ama.. :)
SoniC hakkaten ne yapacaksınız yabancı kızları? jennifer lopez olsa bişe yok :D türk kızı olsa herşey olabilir..arkadaşlık,aşk,hatta bi baktınız ki evlilik olmuş :)