Hami(10) Hayatımda bu kız kadar dengesiz ne yaptığını bilmeyen biri görmedim kadının bu hayattaki amacını da çözemedim her gün bi başkasıyla bir başka arabada gününü gün ediyor bırakın bu geresiz insanları.
HotSauce18 Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Bu Kizin gecmisi karanlik benim aile yapima uymaz... :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: baba manyaksın yaw
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Bu Kizin gecmisi karanlik benim aile yapima uymaz... Abi benide kopardın ama araba bence paristen daha güzel... Angelina Jolie olsa düşünürüm ama parisi düşünmem bile.. :D
Pizarro tabi canım bence angelina jolie çoooooook güzel bi bayan we seksi ama paris bitiriyo beni :D:D:D:D:D:D:D
Garnett_ManiaC Bi seçim yapmam gerekirse illa ki murcielago yu tercih ederim.Ama ciddi ciddi 2-3 dak düşündüm bunu yazarken sonra kızın geçmşinin kötü olduundan aile yapıma uymıyacaından dolaı murcielago yu tercih ettim :) :) :)
SuperBamm abi siz ne kızından bahsediyorsunuz ya :D kız mı bayan mı, daha ne kızı bana kalırsa araba...
NetSky bende bu karının p.... su bile var :D (msjımı yanlış anlamayın bunu herkez biliyo diye söledim)
pompaci arabayı alıp 1saat tur atarım ardından gelır arabayı bırakıp parısı alıp 1 saat te onunla tur atarım
pompaci beyler sibel kekillimi yoksa paris mi hangısı ?????????????????????????????????? sızın olsun ısterdınız araba yok ama ve sadece tek secım hakkı ve kızla 1 saat
pompaci Orjinal Mesajı Yazan: CombocuTR Valla içindeki çok yemiş...Ama araba ile ne körpeler bulursun bea :):):) bulursun ama onunkadar unlusunu nasıl bulacaksın olum :mad: hepınızde buldunuz ama beyen mıyonuz :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: