arkadaşlar ben gif dosyalarını editlemek için program arıyorum. Elimdeki bazı gif dosyalarının boyutlarını ufaltmam gerek. Fakat Photoshop ve ACD see ile yaptığımda gif'de bulunan ilk resim haricindekileri kaybediyorum. Yani gif dosyası herhangi bir jpeg veya bmp'den farksız oluyor. Bu iş için bana önerebileceğiniz program var mı acaba?