beta arkadaşım ben burda aply patch sekmesini göredim bi türlü dün akşam BlackGod un tsl yükleyecektim yapamadım bi anlatabilirseniz sevinirim.
burracq merhaba ben dkz studıo yu yukledım o_sound.afs yı fılan ac dıyorum ama fıle ıs corrupted fılan yazılyo yapamadım bıde dkz studıonun yenı versıyonu cıkmıs dedınız lınkının yerını bılen varmı varsa yazarmısınız