dRaGaO ! sagopanın bi şarkısı war beyler ingiliz-p.çleri die orda bi adam war sagonun yanında o adam kim?
emre_acar1989 ben bilmiyorum bu şarkıyı.....link falan varmı sagonun underground şarkılarını bulabileceğimiz ?