arkadaşlar benim sadece bir oyu yükleme şansım var(babam yüzünden:))
elimdeki oyunlar;gta vice city,fifa 2005,need for speed underground 1 ve 2 ,call of duty,wolfenstein-enemy territory,age of empires,counter-strike,lord of the rings return of the king,rise of nations thrones and patriots,nba 2004
evet arkadaşlar biraz çok oldu ama :D birini söyliyebilrseniz çok iyi olur şimdiden saolun
hadi eywallah!