snakeman Arkadaşlar ADSL ile internete bağlandıktan 3-4 saat sonra bağlantı kopmaya başlıyor AD-Aware ile scan yapıp bilgisayara reset attıktan sonra düzeliyor ama 3 saatte bir bunu yapmaktan bıktım artık :mad: bunun köklü bir çözümü varmı?? :mad: