Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip
Dostum yanlış anlama ya, dalga geçmiyoruz biz. Ki insanlarla dalga geçilmesinden de hiç hoşlanmam. Kendisiyle msn dende görüşürüz. Orda da gülerim ona. Yani aramızda acaip bi elektriklenme başladı. Demi ceza? :elsalla:
eheh evet...bak hırs yaptım bu mesajımı türkçe yazıcam :lol:
benım mesajları okumak bıraz uzun sürmez mı? sn katip eheh 500 tane yanı :)
bıde dalga konusuna gelınce bız şaka yapıyoruz bırbırımıze sen iyi nıyetle söyledın ama şaka yanı bu dedıklerımız... ;)
gördügünüz gibi türkçe yazabiliyorum heuehueh..... :elsalla: