frikikten olması normal.oyunun frikikleri çok saçma.hemen hemen her atılan gol uluyo bende.
ben barcelona ile oynarken ESPEN JOHNSEN ATTI.hemde ligin son maçı yenersem şampiyonum.adam 93 te korner kullanırken açıldı.ceza sahası dışında kaleciden dönen topu gol attı.
ama 2-2 kaldım şampiyonluk gitti.yani hiçbi işe yaramadı..