CHaMPioN77 **Kesinlikle geçmeyi düşünüyorum arkadaşlarımda var istanbulda heryerden çekiyor hiçbir sorun olmuyor 2006'ya kadar olsa bile 9 ay boyunca cebimiz rahatlıyacak herkese oneriyorum ..!**
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 arkadaşlar bende karar veremedim bi türlü geçsemmiiii geçmesemmiiii ?? siz karar verene kadar süresi bitcek :cokkomik: 12 mayıs son gün