Maille göndermek çok uzun sürüyor kardeşim...yapıcağın iş çok kolay benim verdiğim adrese tıkla açılan sayfada tablo içinde ''free'' yazıyo ona tıkla bi kere ondan sonra sayfanın en aşşağısına bak orda ''please wait 72 seconds veya 70'' yazıyo onun bitmesini bekle zaten hemen iniyo...sayılır bittikten sonra zaten orda otomatik yazıyo OPMOV die ben denemek için yaptım demin oldu sende böyle yap...olunca eğer beğenirsen bişey yazarsın kardeşim...