smallmad Arkadaşlar izmirde okullar 27 mayısta kapanıyo haberiniz varmı?? üniversite oyunları varya o yüzden.. rahat rahat dewamsızlık yapabilirsiniz.. :)
DeNiZ haydaaa...27 mayıs mı? ne bu kardeşim..bi de 17 mayıs olma ihtimalı varmış..ee biz eşşek miyiz de haziran ın ortasına kadar okucaz? üniversite oyunlarıyla ilköğretim ve liselerin ne alakası var?
Pizarro baba walla bizim bu perşembe başlıyo we perşembe cuma p.tesi yazılılar war edebi. ing. bide mat. edebiyetla ingilizcede kopya çekicemde mat. da hoca yüzünden kasıyo açıkcası...
>>>©®AZY<<< hadi be izmirliler olarak herkes adına üzüldük...Arklar ne sevinmişti kapancak diye....Ama bizim yazılılar ona göre alındı...25 mayıstan sonra rahatız..