SoniC bu oyunu şu anda pc'de oynamamız mümkün değilmi? demo filan? nedir bu ea'nın yaptığı ya,böyle bişe olurmu..çıkaracaksanız pc'yede çıkarın.adamların yaptığı resmen millete ps 2 aldırmak :( aynı şekilde gta san andreas...pc için çıkacakmı fifa street?
badboy_t oyun pek beğenilmemiş.bu oyun için zaten ps2 alınmaz.oynayan arkadaşlarım var hiç beğenmemişler oyunu zaten fifanın ne zaman iyi bir oyunu oldu ki bu olsun
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: İsildur Fifa Street tadında Urban Freestyle Football var onu al. dün sabahtan beri,eMule,ares,azureus onu arıyorum yok.cd'side burda yok :rolleyes: