eemreavci bakın şuna ben nası da uçuyom ama vince carter bile yapamaz... :yikes: :cokkomik: :cokkomik: :D isteyen olursa buraya bi kendi fotosunu bide yerine geçmek istediği smacın resmini koysun ben yapıveririm...
eemreavci ben bunu photoshopla yapıom ok dir zeber yollarım pm den:D bu arada kamerayıda harbiden manyak anlarım ha :D:D:D:D bi tane daha var onu da koycam az sonra...
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker vc forması bana bayaa yakışıyo abi bu programın adıne bizede söleyin bizde yapalım