DLİNK DSL-500G yardım edin lütfen.
Degerli forum yöneticileri ve üyeleri
bende DLİNK DSL-500G modem var.
online pes 4 futbol oyunu oynuyorum.oyuna host olarak baglanabiliyorum sorunumsa
CLİENT baglanamıyorum client baglanabilmem için modemden açtıgım 5739 portunun (DMZ) ayarrını açmak ..
ben modemden (dmz) yi nasıl aktif hale getirebilirim. pes4 için
biçare lütfen...
not:dmz nin açılmasıyla bilgisayarın savunmasız kalacagını biliyorum..internetten saldırıda olabilir..
bunları göze alıyorum..pes4 futbol oyunu hastasıyım muhakkak client baglanmam lazım karşıdaki makineye..
sadece DMZ için modem degiştirmek istemiyorum ama derdime çare bulamazsam mecburen degiştirecem artık..
yardımlarınızı bekliyorum...